Συχνές Ερωτήσεις

    «Close Check-in is too close». Please contact us to make the reservation.

    «Close Check-in is too close…» σημαίνει οτι δεν μπορείτε κάνε κρατηση γιατι η τιμή που βλέπετε ειναι με άμεση έναρξη ακυρωτικών 100% και χρειάζεται άμεση εξοφληση!
    Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ολοκληρώσουμε εμείς για εσας την κράτηση!

    Τιμές για συνέδριο/ημερίδα

    Οι τιμές που έχουμε ΔΕΝ ισχύουν σε περιπτώσεις όπου ο/η επισκέπτης συμμετέχει σε συνέδριο, ημερίδα ( ή οποιοδήποτε ειδικό ειδικό γεγονός – special event) που συμβαίνει στο ίδιο το ξενοδοχείο και θέλει ταυτόχρονα να διανυκτερεύσει στο ξενοδοχείο!

    Τρίκλινο δωμάτιο ή extra bed

    Τα τρίκλινα δωμάτια μπορεί να είναι με 1 διπλό /2 μονά κρεβάτια με την προσθήκη ενός επιπλέον κρεβατιού (extra Bed) η ενός καναπέ που γίνεται κρεβάτι

    Κράτηση ξενοδοχείου χωρίς πιστωτική κάρτα? Πως λειτουργεί?

    Είναι πολύ απλό! Είναι σαν να πηγαίνετε σε ένα τουριστικό γραφείο και ζητάτε να σας κάνουν μια κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, ενοικιαζόμενο διαμέρισμα η και hostel! Κατοχυρώνεται την τιμή και την διαθεσιμότητα χωρίς να δίνεται προκαταβολή και ΔΕΝ χρειάζεται να δώσετε πιστωτική κάρτα*.

    *Ορισμένες φορές (και όχι πάντα) σύμφωνα την πολιτική του κάθε καταλύματος/ξενοδοχείου μπορεί να σας ζητήσουν την πιστωτική κάρτα του ατόμου που διαμένει στο ξενοδοχείο ή μετρητά ΜΟΝΟ ως εγγύηση και όχι για την πληρωμή της διαμονής σας.

    Έχω κάνει κράτηση! Μέχρι πότε και πώς μπορώ να σας πληρώσω?

    Όταν ολοκληρώσετε την κράτηση θα σας έρθει το email της επιβεβαίωσης. Εκεί θα αναγράφεται η τελική ημερομηνία εξόφλησης της κράτησης.

    Μπορείτε να μας πληρώσετε με τους παρακάτω τρόπους:

    A) Mε μετρητά η με πιστωτική κάρτα στα γραφεία μας (Visa, Mastercard, Diners)

    Β) Πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσω easypay της τράπεζας Πειραιώς – https://www.easypay.gr/GEROFOTISTRAVEL.pay

    Γ) Με τραπεζικό έμβασμα κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς (Πρέπει να σας ενημερώστε μας σε ποια τράπεζα έχει γίνει η κατάθεση)

    Bank Name: National Greece Bank

    Bank Account: 21040571479

    IBAN: GR: 2101102100000021040571479

    Swift Bank: (BIC) ETHNGRAA

    Beneficiary Name: Gerofotis Eleftherios


    Bank Name: Alpha Bank

    Bank Account: 702002002011424

    IBAN: GR 3401407020702002002011424

    Swift Bank (BIC): CRBAGRAA

    Beneficiary Name: Gerofotis Eleftherios


    Bank Name: Piraeus Bank

    Bank Account: 5219002748631

    IBAN: GR 3001722190005219002748631

    Swift Bank (BIC):PIRBGRAA

    Beneficiary Name: Gerofotis Eleftherios


    Bank Name: Eurobank EFG

    Bank Account: 0026 0470280200154149

    IBAN: GR 7802604700000280200154149

    Swift Bank (BIC): EGFBGRAA

    Beneficiary Name: Gerofotis Eleftherios

    Tο ξενοδοχείο δεν βρίσκει την κράτηση μου

    Συνήθως χρειάζονται 1 – 3 εργάσιμες μέρες, από την στιγμή που κάνατε την κράτηση, ώστε να ενημερωθεί το σύστημα κράτησης του ξενοδοχείου! 1-3 μέρες πριν φτάσετε στο ξενοδοχείο θα σας έχουμε στείλει τον κωδικό επιβεβαίωσης του ίδιου του ξενοδοχείου!
    Παρόλα αυτά στο voucher που σας στάλθηκε στο e-mail υπάρχει τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης (emergency phone)!

    Γιατί υπάρχουν πολλές τιμές για τον ίδιο τύπο δωματίου;

    Υπάρχουν πολλές τιμές γιατί στη βάση δεδομένων μας υπάρχουν πολλοί προμηθευτές

    Κάτι μου έτυχε και πρέπει να φύγω εκτάκτως; Θα μου επιστρέψετε χρήματα;

    Ναι αρκετά ξενοδοχεία – όχι όλα – επιστρέφουν χρήματα! Εξαρτάται από την πολιτική του ξενοδοχείου!
    Αν το ξενοδοχείο σας ενημερώσετε προφορικά οτι θα σας επιστρέψουν χρήματα ζητήστε το και γραπτώς!


    Βρίσκομαι στο ξενοδοχείο που έκανα κράτηση. Μπορώ να μείνω περισσότερο;

    Ναι, μπορούμε να πάρουμε παράταση της κράτησης σας, αρκεί το ξενοδοχείο να έχει διαθέσιμα δωμάτια! Βεβαια η τιμή μπορει να διαφέρει από εκεινη που είχατε κάνει κράτηση!

    Μπορώ να αλλάξω τα ονοματα των επισκεπτών στο ξενοδοχείο που έκανα κράτηση;

    Ορισμένα Ξενοδοχεία δεν επιτρέπουν τις αλλαγές/διορθώσεις ονομάτων!

    Πριν από λίγο καιρό κοιτούσα ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο αλλά τώρα δεν μου το εμφανίζει!

    Αυτό συμβαίνει γιατί κάποιος σας πρόλαβε και έκανε κράτηση. Πλέον δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα δωμάτια στην τιμή που βλέπατε!

    Τα ξενοδοχεία που βλέπω ειναι διαθέσιμα για τιμες και ημερομηνίες που έχω επιλέξει;

    Ναι, έχουμε ρυθμίσει την βάση δεδομένων μας να εμφανίζονται μόνο τα διαθέσιμα ξενοδοχεία

    Γιατί βλέπω διαφορετικές τιμές για ένα ξενοδοχείο ενώ ο τύπος του δωματίου είναι ίδιος;

    Αυτό συμβαίνει γιατί στο σύστημα μας υπάρχουν πολλοί συνεργάτες με διαφορετικές τιμές!

    Θέλω δωμάτιο με 1 διπλό κρεβάτι και καπνιζόντων

    Επιθυμίες όπως δύο μονά κρεβάτια, 1 διπλό κρεβάτι, δωμάτιο καπνιζόντων η μη καπνιζόντων, Υψηλό όροφο η χαμηλό όροφο, Μπροστινή η πίσω πλευρά του ξενοδοχείο κτλ δεν είναι εγγυημένες. Με την κράτηση είναι εγγυημένη μόνο η κατηγορία του δωματίου πχ standard, superior, deluxe κτλ

    Θα φτάσω στο ξενοδοχείο μετά της 18:00. Πρέπει να σας ενημερωσω

    Είναι πολύ σημαντικό να μας δηλώσετε αν θα φτάσετε στο ξενοδοχείο μετά τις 18:00 τοπική ώρα γιατί

    A) Ορισμένα ξενοδοχεία (σύμφωνα με την πολιτική τους) μπορεί να ακυρώσουν την κράτηση σας μετά τις 19:00 – 22:00 χωρίς να τους έχετε εκ των προτέρων ενημερώσει.
    Β) Μπορεί η reception να μην είναι ανοικτή 24 ώρες το 24 ώρο!

    Τι ειναι ID και το CODE: Χρησιμεύει κάπου;

    Το ID και το CODE που θα λάβετε με την ολοκλήρωση της κράτησης είναι ο κωδικός κράτησης του συστήματος μας!

    Θέλω να ακυρώσω την κράτηση

    Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση σας εδώ

    Πρέπει να έχω μαζί μου την πιστωτική κάρτα ακόμα και αν το δωμάτιο μου είναι πληρωμένο;

    Ναι πρέπει να έχετε μαζί σας την δικιά σας πιστωτική κάρτα και όχι χρεωστική γιατί πολλά ξενοδοχεία την ζητάνε ως εγγυητική! Αν δεν έχετε πιστωτική κάρτα μερικά ξενοδοχεία μπορεί να σας ζητήσουν να δώσετε ως εγγυητική ένα χρηματικό ποσό το οποίο θα το παρετε πίσω κατα το check out! Μερικά ξενοδοχεία ειδικά τα 4* και τα 5* ειναι αυστηρά όσον αφορά το θέμα της εγγυητικης! Ίσως να μην σας επιτρέψουν να κάνετε check in και να χρεωθείτε μέχρι όλο το ποσό της κράτησης σας!

    Tο ξενοδοχείο δεν βρίσκει την κράτηση μου

    Συνήθως χρειάζονται 1 – 3 εργάσιμες μέρες, από την στιγμή που κάνατε την κράτηση, ώστε να ενημερωθεί το σύστημα κράτησης του ξενοδοχείου! 1-3 μέρες πριν φτάσετε στο ξενοδοχείο θα σας έχουμε στείλει τον κωδικό επιβεβαίωσης του ίδιου του ξενοδοχείου!
    Παρόλα αυτά στο voucher που σας στάλθηκε στο e-mail υπάρχει τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης (emergency phone)!


    admin

    Γιατί υπάρχουν πολλές τιμές για τον ίδιο τύπο δωματίου;

    Υπάρχουν πολλές τιμές γιατί στη βάση δεδομένων μας υπάρχουν πολλοί προμηθευτές


    admin

    Κάτι μου έτυχε και πρέπει να φύγω εκτάκτως; Θα μου επιστρέψετε χρήματα;

    Ναι αρκετά ξενοδοχεία – όχι όλα – επιστρέφουν χρήματα! Εξαρτάται από την πολιτική του ξενοδοχείου!
    Αν το ξενοδοχείο σας ενημερώσετε προφορικά οτι θα σας επιστρέψουν χρήματα ζητήστε το και γραπτώς!




    admin

    Βρίσκομαι στο ξενοδοχείο που έκανα κράτηση. Μπορώ να μείνω περισσότερο;

    Ναι, μπορούμε να πάρουμε παράταση της κράτησης σας, αρκεί το ξενοδοχείο να έχει διαθέσιμα δωμάτια! Βεβαια η τιμή μπορει να διαφέρει από εκεινη που είχατε κάνει κράτηση!


    admin

    Μπορώ να αλλάξω τα ονοματα των επισκεπτών στο ξενοδοχείο που έκανα κράτηση;

    Ορισμένα Ξενοδοχεία δεν επιτρέπουν τις αλλαγές/διορθώσεις ονομάτων!



    admin

    Πριν από λίγο καιρό κοιτούσα ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο αλλά τώρα δεν μου το εμφανίζει!

    Αυτό συμβαίνει γιατί κάποιος σας πρόλαβε και έκανε κράτηση. Πλέον δεν υπάρχουν άλλα διαθέσιμα δωμάτια στην τιμή που βλέπατε!


    admin

    Τα ξενοδοχεία που βλέπω ειναι διαθέσιμα για τιμες και ημερομηνίες που έχω επιλέξει;

    Ναι, έχουμε ρυθμίσει την βάση δεδομένων μας να εμφανίζονται μόνο τα διαθέσιμα ξενοδοχεία


    admin

    Γιατί βλέπω διαφορετικές τιμές για ένα ξενοδοχείο ενώ ο τύπος του δωματίου είναι ίδιος;

    Αυτό συμβαίνει γιατί στο σύστημα μας υπάρχουν πολλοί συνεργάτες με διαφορετικές τιμές!


    admin

    Θέλω δωμάτιο με 1 διπλό κρεβάτι και καπνιζόντων

    Επιθυμίες όπως δύο μονά κρεβάτια, 1 διπλό κρεβάτι, δωμάτιο καπνιζόντων η μη καπνιζόντων, Υψηλό όροφο η χαμηλό όροφο, Μπροστινή η πίσω πλευρά του ξενοδοχείο κτλ δεν είναι εγγυημένες. Με την κράτηση είναι εγγυημένη μόνο η κατηγορία του δωματίου πχ standard, superior, deluxe κτλ


    admin

    Θα φτάσω στο ξενοδοχείο μετά της 18:00. Πρέπει να σας ενημερωσω

    Είναι πολύ σημαντικό να μας δηλώσετε αν θα φτάσετε στο ξενοδοχείο μετά τις 18:00 τοπική ώρα γιατί

    A) Ορισμένα ξενοδοχεία (σύμφωνα με την πολιτική τους) μπορεί να ακυρώσουν την κράτηση σας μετά τις 19:00 – 22:00 χωρίς να τους έχετε εκ των προτέρων ενημερώσει.
    Β) Μπορεί η reception να μην είναι ανοικτή 24 ώρες το 24 ώρο!



    admin

    Τι ειναι ID και το CODE: Χρησιμεύει κάπου;

    Το ID και το CODE που θα λάβετε με την ολοκλήρωση της κράτησης είναι ο κωδικός κράτησης του συστήματος μας!


    admin

    Θέλω να ακυρώσω την κράτηση

    Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση σας εδώ



    admin

    Πρέπει να έχω μαζί μου την πιστωτική κάρτα ακόμα και αν το δωμάτιο μου είναι πληρωμένο;

    Ναι πρέπει να έχετε μαζί σας την δικιά σας πιστωτική κάρτα και όχι χρεωστική γιατί πολλά ξενοδοχεία την ζητάνε ως εγγυητική! Αν δεν έχετε πιστωτική κάρτα μερικά ξενοδοχεία μπορεί να σας ζητήσουν να δώσετε ως εγγυητική ένα χρηματικό ποσό το οποίο θα το παρετε πίσω κατα το check out! Μερικά ξενοδοχεία ειδικά τα 4* και τα 5* ειναι αυστηρά όσον αφορά το θέμα της εγγυητικης! Ίσως να μην σας επιτρέψουν να κάνετε check in και να χρεωθείτε μέχρι όλο το ποσό της κράτησης σας!


    admin

    © Gerofotis Travel · Hosted & Developed by MANBIZ ISP
    eXTReMe Tracker